Μεγάλη προσφορά από τον ΟΠΑΠ

Μεγάλη προσφορά από τον ΟΠΑΠ

opap

Εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση των πολιτών στο κάλεσμα της ΟΠΑΠ να συμμετάσχουν στη «Διαδρομή Προσφοράς» που δημιούργησε με αφορμή τον 33ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Χιλιάδες κόσμου και δρομείς που χρησιμοποίησαν για δεύτερη συνεχή χρονιά την εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς» είχαν τη δυνατότητα να παίξουν και να τρέξουν συνεισφέροντας με τη συμμετοχή τους στο έργο της ανακαίνισης των δύο μεγαλύτερων παιδιατρικών νοσοκομείων της χώρας, «Η Αγία Σοφία» και «Π. & Α. Κυριακού».

Agiasofia paidon

Ξεπερνώντας τα 82.590 downloads, από όλες τις δράσεις συγκεντρώθηκαν 516.809 ευρώ εικονικής προσφοράς, τα οποία η ΟΠΑΠ μετέτρεψε αυτόματα σε οικονομική ενίσχυση που αποτελεί ένα μέρος μόνο της συνολικής επένδυσης της εταιρείας για την ανακαίνιση των Νοσοκομείων. Το έργο που υλοποιεί η ΟΠΑΠ στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας έχει ήδη αρχίσει να αποδίδει καρπούς με την παράδοση στις 4 Νοεμβρίου του πρώτου μέρους του έργου που περιελάβανε την πλήρη ανακαίνιση δύο ορόφων των Νοσοκομείων.

agiasofia paidon1

Για τέσσερεις εβδομάδες, όλοι συμμετείχαν στις 9 προκλήσεις της εφαρμογής, οι οποίες «ξεκλείδωναν» σταδιακά αυξάνοντας προοδευτικά το ποσό της συνεισφοράς. Μάλιστα την ημέρα του Μαραθωνίου οι χρήστες της εφαρμογής μπορούσαν να αυξήσουν το ποσό κάνοντας απλά ένα check-in ενώ όλοι οι επισκέπτες του περιπτέρου της ΟΠΑΠ στο Χωριό των Χορηγών, μπορούσαν και αυτοί να συμβάλλουν μέσω της συμμετοχής τους σε δράσεις που πραγματοποιήθηκαν.

agiasofia paidon2

Ο κ. Petr Matejovsky, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΟΠΑΠ, βράβευσε στο περίπτερο της ΟΠΑΠ τους Δημήτρη Θεοδωρακάκο και Δημοσθένη Ευαγγελίδη, 2ο και 3ο νικητή αντίστοιχα της διαδρομής των 42 χλμ. και δήλωσε χαρακτηριστικά:

«H ΟΠΑΠ υποστηρίζει τη διαδρομή των 42 χλμ. του Αυθεντικού Μαραθώνιου Αθήνας από το 2011. Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή μας για την προώθηση του αθλητικού ιδεώδους και των αξιών του αθλητισμού. Με αφορμή δε αυτό το ιστορικό αθλητικό γεγονός δημιουργήσαμε την εφαρμογή «Διαδρομή Προσφοράς» ενθαρρύνοντας τον κόσμο να συμμετάσχει και να υποστηρίξει τη σημαντική αυτή πρωτοβουλία μας για την ανακαίνιση των δύο Νοσοκομείων Παίδων «Αγία Σοφία» και «Π. & Α. Κυριακού». Πριν από μερικές ημέρες παραδώσαμε δύο πλήρως ανακαινισμένους ορόφους. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για το έργο που έχει γίνει μέχρι τώρα και είναι τιμή μας που ο κόσμος αγκάλιασε και υποδέχτηκε τις προσπάθειές μας».

*Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζονται από αριστερά: ο Δημήτρης Θεοδωρακάκος, 2ος νικητής στη διαδρομή των 42 χλμ. – Peter Matejovsky, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΟΠΑΠ – Δημοσθένης Ευαγγελίδης, 3ος νικητής στη διαδρομή των 42 χλμ.

opap (1)
stixoiman
kraft
avance
mirodies
mirodies